Friday, January 16, 2009

April 1, 2008


Dah tak laratla, sumpah aku memang x tahan lagi

Bape hari, bape minit or bape saat lagi pun aku xpasti

Aku betol2 berharap aku boleh hilang

Ye, terus hilang macam tu je

Rasa macam hati disiat-siat

Bila tengok orang-orang yang aku benci

Kebencian yang terlalu amat sampai aku pula yang seksa

Jadi aku ingin pergi

Jauh dari kehinaan ini

Kenapa perlu jalan hidup aku bersimpang dengan dorang

Kenapa mesti dalam takdir aku wujud kelibat dorang

Kenapa aku perlu terlibat dalam kekejian dorang

Kenapa aku sebagai aku yang muncul di antara dorang

Entah aku tak bisa untuk pergi

Bukanlah sebab pentingnya korang dalam hidupku

Bukan jua sebab kebencian aku yang memaku

Tapi sebab aku tak mungkin mampu berlari jauh

Yang pasti aku tidak mungkin menjadi korang

Walau sebenci gunung walau sesuka zarah, aku tak mungkin

Biarlah aku terus hilang dalam kekalutan ini

Biar aku terus menolak korang dari hidupku

No comments: